maandag 2 augustus 2010

Tag: 25 questions

Deze tag kreeg ik van miss whitemilkyway van Beauty Etc. Ik hou van tags, ze geven mij altijd ideetjes voor nieuwe artikelen. Geweldig dus.

In deze tag beantwoord je 25 vragen. Lekker eenvoudig.

1. Do you have any pets?
2 waterschildpadjes: Fish en Chips; een hamster: Piep; heel veel visjes.


2. Name 3 things that are physically close to you.
Vriendje, zakje chips, leeg glas.


3. What’s the weather like right now?
Grijs grijzer grijst.


4. Do you drive? If so have you crashed?
Neej. Ik heb geen rijbewijs.


5. What time did you wake up this morning?
Zes uur, vriendje moest naar wc, daarna weer in slaap gevallen tot halfnegen.


6. When was the last time you showered?
3 weken geleden, ik neem hier liever badjes. Heerlijk rustig, heel anders dan thuis.


7. What was the last movie you saw?
Hannah Montana: the movie. And I loved it. xD


8. What does your last text message say?
Heel leuk! Misschien best op papier. Thxs.


9. What’s your ringtone?
Mercy van Duffy.


10. Have you ever been to a different country?
Ik ben nu in Engeland, verder een paar Europese landen afgereisd, stage in Frankrijk gedaan en Florida bezocht toen ik heel klein was.


11. Do you like sushi?
In beperkte hoeveelheden. Doe mij maar mi of ramen.


12. Where do you buy your groceries?
Liefst bij Delhaize, maar die hebben we niet in de buurt dus meestal GB. Ik hou wel van iets luxueuzer winkelen. In Engeland ga ik ook liefst naar Sainsbury's.


13. Have you ever taken medication to help you fall asleep faster?
Een keertje toen ik heel ziek was, heb ik nightnurse ingenomen. Gewoon een middeltje tegen verkoudheden waar je nogal woezie van wordt. Heel af en toe krijg ik paniekaanvallen (maar eigenlijk niet meer sinds ik niet meer studeer) en dan helpt Sedinal wel eens. Homeopatische pseudomedicijn en ik ben ervan overtuigd dat het evengoed werkt als een suikerklontje, maar goed, als het maar helpt op dat moment. Belachelijk dat ik niet in homeopathie geloof maar wel pilletjes inneem. Lekker hypocriet. ;)


14. How many siblings do you have?
Een zusje. Zusje zeg ik, maar ze is al 21 hoor.

15. Do you have a desktop computer or a laptop?
Laptop. Ik heb hem vaak en op veel verschillende plaatsen nodig, een desktop zou niet werken voor mij, maar we hebben er wel eentje thuis. Ik gebruik hem nooit.

16. How old will you be turning on your next birthday?
25 al. Hemel. x_x

17. Do you wear contacts or glasses?
Geen van beide. Ik heb wel een brillengezicht en ik draag heel af en toe een nepbril. Hihi.


18. Do you color your hair?
Ja, maar niet consequent. Gewoon als ik er zin in heb en niets drastisch. Tintje lichter, tintje roder, tintje donkerder. Dat soort dingen.


19. Tell me something you are planning to do today.
Het is best al laat, ik heb geen plannen meer. Sherlock afkijken.  Lekker slapen straks. Poes knuffelen.
 
20. When was the last time you cried?
Vorige week ofzo. Maar het was best een blije huilsessie. Soms heb ik dat. Wenen als ik heel gelukkig ben.

21. What is your perfect pizza topping?
Champignons! Echt, je kan er niet genoeg op mijn pizza leggen.

22. Which do you prefer-hamburgers or cheeseburgers?
Baconburgers. Sowieso geen cheeseburgers. Ik lust geen kaas.

23. Have you ever had an all-nighter?
Nooit.


24. What is your eye color?
Amber-bruin? Hangt een beetje van het weer af. Soms heel lichtbruin, dan weer heel donker.


25. Can you taste the difference between Pepsi and Coke
Jawel, maar ik lust ze allemaal. Zelfs Mekka Cola. ;)

2 opmerkingen: