woensdag 1 september 2010

HELP

TIjd voor vernieuwing, lieve lezertjes. Omdat de banner die ik gebruik eigenlijk best gecopywrite is (shht!), wil ik er nu eentje van mezelf. Eigenlijk wou ik die al lang, maar Vriendje had geen tijd om een kasteeltje voor me te maken. Heeft ie nu dus wel gedaan. De foto's zijn niet van super kwaliteit omdat Vriendje foto's maakt met zijn DS. Ach ja, ik maar in oktober zelf wel nieuwe. Voorlopig moet het hier maar mee.

Alleen, welke is nou de mooiste?
Ik toon jullie de opties:





14 opmerkingen:

  1. ikzelf vind nummer 4 de leukste.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind de onderste het mooist.:) en daarna die daarboven... :P (die is me iets te donker eigenlijk)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind de vierde de mooiste compositie. en anders photoshoppen he ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Eens met de meeste meiden hierboven, nummer 4!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik denk ook nummer 4, op de tweede plaats nr 5.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nummer 1 zou ik niet doen, want dat kasteeltje wankelt! De rest vind ik allemaal wel mooi..

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind nummer 2 wel iets hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nummer 1 & 4 vind ik het mooiste :-)

    BeantwoordenVerwijderen