zondag 31 oktober 2010

Halloween aan zee

Ik zit lekker met Vriendje in Oostende. Vandaag hebben we lekker gegeten: verse vis uit de vistrap en een driegangenmenu in het hotel. We zijn vanwege het druilerige weer ook maar naar de film gegaan en despicable me is een aanradertje!
We hebben ook nog een tijdje gewandeld in Oostende en wat winkeltjes gedaan, reuzegezellig.

Morgen doen we het rustig aan. Wat inkoopjes doen (we hebben alleen ontbijt op het hotel dus we gaan op zoek naar brood en choco =p ), misschien naar Fort Napoleon waar een halloweensfeertje gecreeerd is met als thema Zeeheksen. Wil ik wel een keertje zien. En 's avonds waarschijnlijk naar de kermis en daar smoutebollen eten. Mjammie!

We zijn nog aan zee tot en met woensdag, ik probeer af en toe te updaten maar op Vriendjes QWERTY-computer is dat nog niet zo makkelijk. Ik houd het kort en ga nu nog wat kleverig romantisch doen. ;)

1 opmerking:

  1. Oh, wij gingen mss ook gaan naar Oostende maar dan wordt het al snel laat en ik moet er morgen vroeg uit.. Spijtig! Maar ik wens je veel plezier daar :-)

    BeantwoordenVerwijderen