maandag 7 juni 2010

Mannen...

" Ik heb een puist! :'( "
" Dat gaat wel weer weg hoor, lief. "
" Mwah. Maar zo midden op mijn voorhoofd... "
" Zal ik er wat concealer op doen? "
" Ik ben toch geen meisje! "
" Dan niet."

...

" ...stomme puist! "
" Wil je echt niet wat concealer? "
" Maar dan heb ik poeder op m'n gezicht! "
" Echt niet, je ziet er niks van. "
" Neuj! "
" Dan niet. "

...

"Wil je er wat van dat spul op doen alsjeblieft? "
" Concealer? Tuurlijk. "
" Oh! Hij is weg! "
" Mmhm. "
" Als je er kortop kijkt, zie je het toch een beetje. "
" Misschien een heel klein beetje, maar niemand komt zo dicht bij je gezicht staan, hoor. "
" Het is wel bijna helemaal weg. "
" Happy? "
" Mja. "

...

" Goed spul, zo'n concealer. De puist is echt niet meer zichtbaar. "
" Zal ik hem dan maar hier laten? Kan je hem later nog gebruiken. Ik heb er toch thuis nog andere. "
" Neuj! "


... Mannen! xD

8 opmerkingen:

  1. Hahahahahahahaha geweldig.:P Zo waar ook nog... :P

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahaha! Super! Ja, een man die moet toegeven dat hij aan de verzorging is, dat is toch altijd iets moeilijks!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super grappig!
    Heb je me nieuwe blog al gezien? :d
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen