donderdag 22 juli 2010

REVIEW: Too Faced Beauty Balm

Deze kocht ik bij House of Fraser Outlet Store. Heerlijke winkel. Denk Inno of De Bijenkorf maar dan alleen goedkope dingen!
Goed, deze lag dus in een koopjesbak en heeft daardoor wat krassen. Of misschien is dat de reden waarom ie in de uitverkoopbak lag? De kip of het ei? =o
Hij kostte 3 pond wat ik niet eens zo spectaculair goedkoop vind voor een onnozele lippenbalsem en I dread to know wat de originele prijs van dit gevalletje was.
Ik kocht hem in Grapefruit, gewoon omdat er geen andere was. Dat is ook een goeie reden!

 
Het is een lichtroze transparante balsem  in een blikje en ik weet dat velen onder jullie daar niet van houden, maar persoonlijk heb ik er geen enkel probleem mee. Ik heb niet zo'n lange nagels dus daar kruipt het niet onder. Oké, je vinger plakt dan wel wat, maar dat veeg ik gewoon aan de achterkant van mijn hand en dan heb je daar ook geen last meer van.

Grapefruit dus. Hij ruikt in ieder geval erg lekker en niet te zoet. Ik vind vaak dat van die artificiële pompelmoesgeur meer weg heeft van stroop, maar deze dus niet. Hij ruikt een beetje naar... als je een echt rijpe pompelmoes neemt en aan de schil ruikt. Dat soort geur.
Hij proeft trouwens niet naar grapefruit, maar hij is ook niet vies ofzo. Hij is heel licht zoet, maar verder niks. Er is dan ook geen verleiding om voortdurend aan je lippen te likken.

Als ondertitel heeft deze cutie Seductively Conditioning Lip Balm. Ofie verleidelijk is, weet ik niet. Vriendje heeft nog niet geklaagd over plakkerige kusjes. Dat doet ie soms wel. Lipgloss uit een tube haat hij. Ach ja. xD
Conditioning is deze balsem wel! Ik merk dat mijn lippen lekker zacht zijn en ze glanzen ook mooi. Glanzen, niet tegen de sterren op schitteren. Het is geen gloss namelijk. Er zit wel een heel subtiele shimmer in (die ik niet op de foto kreeg), maar daar zie je niks van op je lippen. En zo heb ik het graag. Ik hoef geen glitterbommen op mijn gezicht. Nergens. Niet in highlighter, oogschaduw of eyeliner en dus ook niet in gloss.


Conclusie: ik vind dit een hele fijne lippenbalsem maar hij is vast zijn normale prijs niet waard. Wat die ook is. 5 euro vind ik echt een maximum voor "maar" een balsem.

3 opmerkingen:

  1. Hihi, grappig om te lezen! Ik heb ook geen probleem met blikjes, ik ben een proper meisje en zolang alleen ik aan mijn spullen zit... :-)
    Doet mij een beetje denken aan de Vaseline en Rosebud-consoorten. Vind het ook vrij duur voor in de uitverkoopbak te liggen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Klinkt wel ok, ik ben gek op grapefruit en vind het blikje erg leuk!
    Ik heb ook echt geen problemen met blikjes lipgloss e.d. hoor. Ik was sowieso heel vaak mij handen, en al helemaal als ik iets in of op mn mond wil doen.. :P Daarbij is het gewoon een kwestie van je vinger niet recht naar beneden erin doen en voorzichtig zijn om het niet onder je nagels te krijgen, echt nooit problemen mee namelijk. :P

    BeantwoordenVerwijderen