dinsdag 21 mei 2013

Border nails, maar dan makkelijk.

Ik heb me, nu de trend is uitgestorven, aan border nails gewaagd. In zachte pastelkleurtjes, aangezien ik een neonrokje draag. Het neonrokje is overigens niet populair. De fanclub bestaat uit welgeteld 1 lid: ikzelf. Mar dat geeft niet, want ik ben zot van mijn rokske. Hoeveel de mama ook zaagt dat het pijn doet aan de ogen en dat het op een pamper lijkt, rokske blijft.

Anyway, zo zien mijn nagels er op dit moment uit. Een beetje aan de korte kant, en met genezende velletjes. Sorry, ik pulk veel de laatste tijd. Ik steek het op stress.


Er zit dus wel een groen randje rondom, maar niet bovenaan, aan de de tips. Daardoor kon ik gewoon mijn nagels met de muntkleur lakken en er vervolgens een iets smaller laagje lavendel overheen zetten. Simpel maar wel leuk, vind ik.

Het bordereffect komt beter tot zijn recht als je sterk contrasterende kleuren gebruikt: een hele donkere met een hele lichte. Dit is subtieler.

Gerealiseerd met:

ORLY Bonder
OPI Mermaid's tears
OPI Planks a lot
CHina Glaze Patent Leather Top Coat


ORLY Bonder is fantastisch spul. Zoals je kunt zien aan de staat van het flesje, gebruik ik deze al een tijdje. Mijn nagellak houdt nooit langer dan een dag of 2, 3 maximum en chippen doet ie al na enkele uren. Ik vrees dat mijn nagels gewoon te broos zijn. Bonder heeft de situatie enigszins verbeterd. Mijn nagels chippen merkelijk minder. Nadeel, ik zit nogal graag lang in bad en met bonder kan je na zo'n bad de nagellak gewoon van je nagels afpellen. De hele boel komt gewoon los door de stoom. Ach ja. Elk voordeel heb ze nadeel, nietwaar?

Patent Leather topcoat heb ik nog niet lang. In fact, dit is de eerste manicure waarbij ik hem gebruik. Ik laat nog weten hoe dat loopt.

En tenslotte zijn er de OPI's. Beide komen uit de World's end collectie, die van Pirates of the Carribean. Fijne pastelkleurtjes, stuk voor stuk. Mermaid's tears is zo'n muntkleurtje dat vooral vorige zomer superhip was. ;) Planks a lot is een zachtpaarse tint waar ik zot van ben. Ik draag het regelmatig en dat flesje geraakt maar niet leger. MAGIE!


2 opmerkingen:

  1. So, who goes fake Rolex for the a Seiko Prospex SPB097? All the watches in this Prospex dive watch family are essentially the brand’s Rolex replica latest reinterpretation of a design from the Japanese watchmaker that came out in 1968. From the replica watches 1960s to the 1970s, Seiko was prolific in releasing dive watch designs. That didn’t end later, but given the timepiece market’s insistent focus replica watches uk on retro designs, Seiko has been newly prolific in re-making pretty much all of its retro styles in a dizzying array of models that can range in price by fake rolex several thousand dollars.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie nagels en leuke kleur combinatie! Ik ben de laatste tijd helemaal in mijn BIAB era. Ik heb er ook een artikel over geschreven, deze lees je hier: https://beautyblogster.nl/beste-biab-merken-nagellak/ Wellicht dat dit ook iets voor jou kan zijn. :)

    BeantwoordenVerwijderen